UPPENBARELSE.

Dagen har börjat bra. Är ledig idag och haft lite sov morgon och bara degat i sängen. Lägenheten är rätt så stökig.. lite disk & lite kläder överallt. Men, men.. det sköter jag sen. Ska bara dega i sängen i 1-2 timmar till.
Skulle egentligen möta apan i stan, men det sket sig.. värsta snöstormen ute och jag pallar shii få tusen lavetter från mother nature och komma fram till destinationen med ett skrynklig, svullen, sur ansikte.Och sen ska hon också kolla på mig och börja skratta. PAAAAAAAAAAAAAASS.

Iaf.. to make the story short. La mig vid sex. Vakna vid tio. La mig igen vid elva. Vakna vid ett. Ochnär jag vakna hade jag den COOLASTE uppenbarelsen. Så himla jävla coolt. äsch.. mer ska jag ikke säg.

FOLK ÖGAR !
Hahaha.. nej. Men I'll keep ya'll posted när saker börjar rulla. Önskar bara att jag hade min jävla dator bara. MITT LIV !

Just det! Hon klippte mig igårjuu.. såhär blev det. Pottan goes raw kallar jag frillan.. copywritten, so don't copy me.tack



Ciao !

JOKERSVART.


Kommentarer
Postat av: rafia

riktigt snyggt! påminner om adiam dymott

2010-02-02 @ 19:31:39
URL: http://rafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0