Tits


Vill börja med att jag knappt har sett min halva, inget dåligt eller så...men jag märker verkligen att hon betyder mkt för mig. Ska inte börja bli sentimental.

IafNu för tiden måste man som brud vara lite tuffare. Medan andra könet blir veknare...tjejigare, kanske tom börjar bete sig som killar med tits.
Enkel regel som gäller i min värld, om du har probs säg till direkt, annars stäng truten. Mkt ENKELT.
Vill inte gå vidare med detta...för det stör mig inte så mkt, om du väljer att snacka som en 12åring be my guest.




Medkärlek
xJoker

Kommentarer
Postat av: Nada

PALLA BILDEN HAHAHAH

2010-02-18 @ 00:35:28
Postat av: Anonym

KLOCKREEN!

2010-02-19 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0