TIDSFÖRDRIFT.

Ja.. tyckte jag kunde köra något kort här för att dra ut på tiden. Som sagt, ska iväg på en massa ärenden. Millya hade rätt.. Hon kom stampandes in vid halv ett tiden, skulle ta ett par grejer innan hon drog iväg till sin träning. Yes ! Hon har börjat träna.. försöker vara så hälsosam som möjligt.. Försöker.

Iaf.. vi hade liten quick exchange of words där jag sa.. "Men jag är hemma vid två-tre". Och då svara hon helt självsäkert; "Jaja.. du säger så, du kommer inte dra förens vid två-tre". - Hon känner mig.

Igår så va jag ju med Hazel.. fixade hans hår. Det blev små dreads.. precis som han ville ha det. Han blev väl nöjd.. haha. Sen stack vi hem till Killa där vi spelade Call Of Duty 4 i några timmar. Därefter stack jag hem efter att jag fick ett samtal från Steff som ville ut och ta en drink och snacka skit.. tråkigt som fan va det.



Men ja.. nu har jag drat ut på tiden. Måste gå.. ciao.

xS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0