...

Kom nyss hem från träningen. Mina händer skakar...
Såg en kvinna i gymmet som hade gjort en bandana av papper för att hon svettades. Lagt en tidning framför skärmen på cykeln. Kände sig hemma.

Flykt.

Öppnar dörren, ser att hon inte ens har lämnat lägenheten...känner henne alltför bra.
Iaf, ska plugga lite nu, därefter tänkte jag klippa en grillad kyckling från Gross, och bara äta ihjäl mig med sjuk sallad till.

Aja, för att recitera till hennes dumma påstående att jag FÖRSÖKER leva hälsosamt...jag gör det redan. DONE!

Vet ni mina kära vänner, "om man inte bryr sig om att folk snackar, så slutar dem till sist" stämmer inte för fem öre, utan dem pratar på när du minst anar det.





Behöver inte betyda något dåligt...men bara så ni vet.

XJoker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0